Copenhagen Island hotell

Ni som troget följer min blogg vet att min älskade Erik fyllde 20 år den 20 mars. Jag tycker alltid att det är svårt att hitta presenter till Erik eftersom att man vill ge honom allt i världen typ. Och det enda han svarar när man frågar vad han önskar sig är att han har redan allt, för han vill bara ha mig. Så vad köper man till en kille egentligen? Parfym och kläder tycker jag är uttjatat att köpa gång efter gång, och fylla 20 gör man bara en gång så ville ge något speciellt.
Då hittade jag detta hotellet. Designhotellet Copenhagen Island (fint ska det vara) i Danmark för er som inte förstod det haha. Det ligger precis utöver havet och mitt i centrum. Så vi ska sova där lördag-söndag. Vad vi ska göra dessa dagarna får vi se? Hotellet ligger granne med Fisketorvet så shopping, massor av shopping ska vi absolut hinna med! Hela lördagen är inbokad till olika shopping-ställen. Är jag lyckligt lottad eller lyckligt lottad att jag har en pojkvän som tycker om shopping och som inte går och kvider i affärerna haha? ;) Sen på söndag får vi se vad vi hittar på, om det blir mer shopping eller kanske en tur in på Tivoli återstår och ser! Tar iallafall med mig min systemkamera så ska försöka ta massor av bilder! Åh vad jag längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0