Bra dag med shopping

Hejsan hoppsan!
Lördag idag och jag har haft en underbar gårdag och dag med min fina Erik. Igår sov jag hos honom och imorse vaknade vi tidigt. Åt god frukost och sen gjorde vi oss iordning för att sen köra till Nova Lund och shoppa. Storshoppa rättare sagt. Kom hem med ytterligare ett par converse och världens finaste sandaler! Jag har alltid drömt om att köpa en bondelid kofta men där fanns inga idag, hittade istället en jätte fin blus från bondelid som fick bli min. Och sen fick jag världens sötaste blus (också från bondelid) av min fina Erik, han är alldeles för snäll!
Nu sitter jag i soffan och håller på att göra en bakad potatis i ugnen. Mamma och pappa är på golfsemester denna helgen så jag och mina kära syskon håller ställningen här hemma. Blir tv-häng och gott att äta hela kvällen, perfekt dag! Kommer väl sitta uppe halva natten eftersom jag redan sovit bort halva dagen, la mig i soffan när jag kom hem från Nova och sen var det kört. Sov väl 3 timmar, haha typiskt mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0