Bilder från midsommarhelgen

Min fina fot, mysig bild va? Erik skrattade när han såg den, han vet vilken instagram-tönt jag har blivit och frågade varför jag inte plåstrade om foten direkt istället för att fotografera den? Haha ja.. då hade det inte blivit något att "instagramma" (hittade på ett nytt ord) om. Följ mig på Ndanielsson på instagram, där kommer det upp mycket fler bilder än här på bloggen!

Innan Erik kom så låg jag utslagen i soffan och läste bloggar. Sällskapssjuke Cola ville också vara med och läsa haha.

När Erik kom ville han också testa på instagram och fick använda sig av en trött flickvän som "modell"

På midsommarkvällen hade vi det supermysigt ute på trädäcket

Det blev ingen riktig krans iår (ville inte plocka blommor i ösregn), så efter 4 ombyten (min midsommarklänning krånglade i dragkedjan) och att jag satt på mig en plast-krans som jag hade på i 3 minuter så fick Erik äntligen ta en bild på mig, haha

Världens finaste! ♥

Kungen vid grillen ;)

Efter en supergod middag så bäddade vi ner oss i fatboyen tillsammans och tittade på solnedgången (det lilla vi såg innan molnen kom haha)

Myspys ♥

På lördagen åkte vi hem till Erik, spöade honom i skipbo tills han inte ville spela mer haha. Jag kan erkänna, är en sjukt dålig vinnare som gör vinnardansar och höjer mig själv till himmeln typ haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0