Walking on a dream

HEJ! Ojdå.. har inte skrivit på ett år höll jag på att säga, men på 1 vecka och 2 dagar, skandal Natti skandal..
Men har verkligen haft fullt upp! Kan göra en kort summering av min vecka:
Senast jag skrev var i tisdags precis innan Frida kom till mig. Hon var här hela dagen, vi gick några varv på Center Syd och åt lunch där innan vi cyklade hem till mig och tittade på Gossip Girl. I onsdags åkte jag in till Malmö för att åka hem till Lotta och Filip, när vi gjort oss lite iordning åkte vi mot Hörby för att möta upp Jessica där. Sen gick vi några varv på Hörby marknad, åt en efterlängtad och underbar langos (!!), tittade på sakerna och åkte 2 karuseller, haha som vi skrattade! Sen sov jag hos Lotta. I torsdags gick vi upp och åkte till Center Syd för lite shopping och present-letande (både Lottas föräldrar och min pappa fyllde år i helgen). Sen åkte vi hem till mig och snackade lite skit innan Erik kom hit. Då sa vi hejdå till Lotta och jag och Erik åkte in till Lund för att se Snövit på bio, den var riktigt bra! Annorlunda att se snövit med riktiga människor än Disneys snövit, lite blodigare och läskigare haha.
Sen har jag bott tillsammans med Erik i exakt en vecka (är ju torsdag idag). Vi har hunnit med mycket, firat pappas födelesdag, tagit årets första dopp i Eriks mormor & morfars pool, varit på Fredriksdalsteatern och sett Eva Rydbergs teater som jag fick i julklapp av Eriks mormor & morfar. I tisdags så åkte Eriks familj iväg så vi har känt på att vara sambos på riktigt, varit hundvakt till Mio, städa, lagat mat i några dagar osv (som vi egentligen gör annars också men denna gången helt själva). Underbart tyckte jag, älskar att vara med min Erik ♥
Nu sitter jag här nyduschad och andas ut, ska sova i min säng ensam efter att min pojkvän hållt om mig en hel vecka.. Men jag är inte ensam länge. Imorgon ska jag upp med tuppen för att möta upp Lotta, vi ska köra till Helsingborg och till Väla för att shoppa, sen ska jag hem och byta om för sen hämtar Erik upp mig och då ska vi till hans farmor för att äta. Sen sover Erik här enda tills söndag (haha han slapp mig inte länge ;)). På lördag händer det roligheter gottfolk!! Vi har dragit ihop ett gäng på 9 personer som ska köra upp till Liseberg där vi ska ha en heldag, åhhh så kul! Längtar!
Oj vilket långt inlägg.. Usch jag som hatar att läsa långa inlägg i andra bloggar, haha. Applåder till er som läst hela! Eller "klapp på axeln" som jag och min arbetskompis Emma alltid sa till varandra/om oss själva när vi gjorde/sa något duktigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0