Super bra helg!

Hej på er! 
Söndag idag och jag har söndagsångest? Fastän att man varken jobbar eller går i skolan, vet inte hur det fungerar? Är lite nere för min älskling åker bort i 1 vecka, jag klarar mig men det kommer att kännas tomt nu när vi bott tillsammans i mer än 1 vecka. Men jag har massa planer så ska göra denna veckan bra ändå!
Hur har er helg varit? Min har varit bäst!! I fredags var jag uppe med tuppen, duschade och gjorde mig iordning och sen kom Lotta hit. Då körde vi mot Väla för shopping och lunch på IKEA, riktigt kul! När jag kom hem igen duschade jag igen och bytte om, sen kom min fina Erik hit och hämtade mig. Då körde vi till Eriks farmor där lite av hans släkt var, vi åt god mat och hade en trevlig kväll. Sen körde Erik och jag hem till mig och la oss nästan direkt för vi visste att klockan ringde tidigt nästa dag. För nästa dag, alltså igår (lördag) bar det ju av till Liseberg!! 2 stycken som skulle med tackade nej dagen innan men vi hade kul ändå! Det var jag, Erik, Lotta, Filip, Emma och Simon som åkte. Vi var uppe i ett regnigt Göteborg vid lite över 11, blev besvikna då SMHI sagt att det inte skulle regna. Men inte hade vi sura miner för det, vi gick till Liseberg lilla butik och köpte oss ett par snygga regnponcho och började åka karuseller! Men efter ca 1 timme så slutade det regna och senare under dagen tittade solen fram. Vi hade en heldag på Liseberg med massa karuseller, har bilder som jag lägger upp i ett annat inlägg här efter. Har även en film som Erik filmade när jag, Lotta och Filip åkte AtmosFear, ni vet de 146m höga frittfallet. Åh älskar det! Haha alla jag pratar med tycker inte om att bara falla men jag älskar känslan när man bara faller, är väl lite speciell.. Erik, jag och Simon avslutade dagens sista åk med JukeBox. Satt tillsammans med Erik och skrattade tills magen krampade, han sa att man skulle slappna av samtidigt som man sträckte upp händerna, haha går inte att beskriva hur han såg ut, roligt var det iallafall!! Han är störd min pojkvän, det är väl därför vi passar så bra ihop? Lika sjuka båda 2 ♥
Dagens värsta var nog när jag och Emma körde tillsammans i en bil på radiobilarna och jag råkade knocka en liten flicka så hon slog huvudet i ratten, haha jag är en hemsk människa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0