Sommaren är här!

Har varit med min Erik från söndag-idag, tisdag. Underbart mysiga dagar! Och som grädde på moset så har sommaren kommit tillbaka! 
Åkte till Erik i söndags, vi åt god mat och sen tryckte vi 2 ihop oss i hans fotölj och tittade på American Pie - The Reunion, vi har redan sett den en gång på bio och man kan ju inget annat än att älska American Pie haha! När vi tittat färdigt på filmen så gick vi och la oss, fick äntligen sova i min favorit famn. Igår när vi vaknade så åt vi frukost ute i solen, sen slängde vi ut en stor filt och madrasser på gräset och la oss och mös i solen. Efter lunch åkte vi hem till Eriks mormor och morfar och hoppade i deras pool, 33 grader gick inte att klaga på! Erik och jag badade i över en timme och hade det kul i poolen, skrattade så jag fick kramp haha. Sen åkte vi hem till mig och sa hejdå till fina Tassa som blev hämtad. Efter att vi ätit middag så åkte vi hem till Eriks mormor och morfar igen och tog ett kvällsdopp. När vi kom hem hit så dukade vi upp långbord med en massa gottesaker och tittade på en bra men äcklig film. Hoppade till flera gånger så man höll på att få hjärtattack typ, t.o.m i eftertexten haha!
Idag när vi vaknade och hade ätit frukost så åkte vi hem till Eriks mormor och morfar där vi varit i 4-5 timmar idag, har legat och solat och badat, spelat spel och haft det mysigt. Och att det var 37 grader i poolen i eftermiddags går absolut inte att klaga på!
Nu sitter jag här på mitt rum som är en bastu, hade tänkt hoppa in i duschen och tvätta håret efter allt badande idag. 3 dagen i rad, får lite ångest för det är inte bra för håret.. Får slänga i en stooor hårinpackning också!
Kärleken som jag har till dig går verkligen inte att beskriva i ord, när jag tittar på dig så ser jag personen som jag vill leva resten av mitt liv med! Jag känner mig som den lyckligaste tjejen i världen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0