Ska du med & flya?

Jag har varit dålig på att blogga under veckan. Men har för det mesta legat still och vilat min lilla fot/tå som numera är lite bättre. Kryckorna har jag lagt ifrån mig men jag kan fortfarande inte gå ordentligt på foten, lilltån kan jag inte nudda i marken. Haha den är helt blå och svullen så det ser ut som den ska sprängas i vilken sekund som helst..
Iallafall, idag är det torsdag (tror jag? Håller ju knappt koll på dagarna när man är ledig). Igårkväll kom Frida och hennes föräldrar hit och åt mat, eftterrätt och sen satt vi med våra föräldrar och spelade spel hela kvällen. Annars brukar vi smita iväg och prata skit med varandra men igårkväll var faktiskt riktigt kul! Mycket skratt haha.
Idag var tanken att jag skulle in till Malmö för att träffa Lotta, men tiden blev tajt då jag hade blandat ihopa dagarna. I eftermiddag ska familjen, Frida och hennes föräldrar in till Sjöbo marknad. Frida och jag har planerat in att åka några karuseller så vi kan skrika lite och sen får vi se vad det mer finns att bjuda på! Langos hoppas jag verkligen!!
Jag har gått och kärat ner mig i Panda da Panda, okej det har jag varit i några veckor nu. Det är tack vare Erik (och kanske Simon). Älskar deras musik, när man vill bli taggad eller ska ut och powerwalka.
(hittar inte orginal klippet med Dansa bonne dansa, fick bli från spelningen i Landskrona)

Hade kunnat lägga upp flera låtar till, som Panda da Panda - taggatråd och Speciell, älskar hans skånska röst och texterna haha. Och hur dom lägger till lite dubstepp ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0