I got a crush on you

Heeeej bloggen!!
Haha är på otroligt bra humör idag! Trots att jag känner mig som i ett fängelse pga min jäkla tå.. Är så sjukt sugen på att gå ut och power walka så idag tog jag på mig ett par sandaler som inte klämmer på tån och haltade ut och gick en liten liten runda, dumt gjort för nu har jag så sjukt ont i tån och foten igen..
Varför jag är på bra humör? Ja man kan väl inte vara annat när man får ett samtal från sin snygga pojkvän direkt när man vaknat som säger att han är hemma i Skåne igen, så gissa vad jag ska göra imorgon? Ligga i min favoritfamn och pussa och krama på Erik heeeela dagen och heeela kvällen ♥
Det har varit några dagar sen jag skrev här. Har faktiskt passat på att träffa Frida 3 dagar i rad denna veckan, får passa på innan hon åker upp till sin skola i Småland igen ju! I onsdags kom hennes föräldrar + Frida (såklart) hit, vi åt god mat och sen satt vi och spelade spel hela kvällen med våra föräldrar, haha riktigt kul! I torsdags åkte vi allihopa till Sjöbo marknad, när vi var på väg dit så undrade man ett tag vart vi hade hamnat? Bara skog på vägen dit haha. Men hittade lite saker där, sen avslutade jag, Frida och Linus marknaden med att åka virvelvinden. Haha älskar den!
Igår, fredag, så blev familjen Danielsson med hund. Haha eller iallafall tills imorgon eller på måndag. Det är våra kompisar som är i Danmark så vi passar deras fina hund. Så igårkväll åkte vi hem till Frida och hennes familj och fikade och hade fredagsmys.
Nu sitter jag här och diggar till Panda da Panda, hade tänkt klä på mig och duscha nu (har gått med håret i en knut som jag sovit med hela dagen idag, har man bruten tå så får man faktiskt det). Så nu känner jag mig äcklig. Sen tänkte jag ta med mig fina Tassa ut på en promenad innan äckel päckel ollonborrarna kommer fram! Hörs imorgon!
En liten Natti i bilen till Sjöbo marknad i torsdags


Denna fina hund är otrolig, så underbar mot alla hon träffar


Haha ser ut som hon skrattar, var väl lycklig över att vi skulle hem till Frida? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0