Efter regn kommer solsken

Tisdag idag och jag njuter av min andra dag på semestern! 
Igår låg jag utslagen i soffan halva dagen tills jag fick sms av en gammal arbetskompis, men jag sa till honom att första dagen så får man ligga i pyjamas hur länge man vill ;) När jag väl orkade lyfta på min rumpa så cyklade jag ner till Center Syd för att fixa lite, storshoppade på Glitters rea. Allt som allt kostade det 200 kronor, och det skulle kostat 789 kronor, skit bra! Sen cyklade jag hem igen och gjorde mig snabbt iordning för att ta bussen till Malmö. Där mötte jag upp Lotta och sen åkte vi hem till henne för att vänta på Jessica. Vi skulle på MFF-matchen. När vi satt i Lottas lägenhet så skrämde Filip mig så hjärtat stannade några gånger. Han kollade upp priserna på biljetter och sa "Men ni står ju i AIKs klack? Inte MFFs" haha, som tur var så var det inte sant. När Jessica kom så körde vi mot stadion och letade parkering i 100 år kändes det som , det var verkligen fullt över allt! Sen kom vi in på ståplats. Min gamla arbetskompis hade hållt platser till oss eftersom att vi kom 15 minuter innan det började, men efter första halvlek så gick vi ner och ställde oss nästan längst ner. Dumt val för där stod huliganerna som hoppade som galningar, tillslut trillade dom ner på stackars mig och Jessica som blev helt klämda vid stången, jag fick mitt långfinger klämt och råkade hoppa på en så jag skallade honom med mitt huvud på hans haka haha! Samtidigt som allt detta hände så stod Lotta på raden nedanför oss, framför stången och hoppade och skrattade för att hon slapp stå där vi stod haha. Slutade iallfall med att Malmö vann med 4-0, woho!!
Just nu i skrivande stund sitter jag med ricinolja i håret, och Frida ringde precis och sa att hon kommer hem till mig snart. Panik!! Måste skynda mig nu! Hörs sen!
Min outfit som jag hade på center syd, äääälskar mitt nya linne! Jag ♥ leopardmönster haha.


Sen bar det av in mot Malmö!


Lotta gillade korven haha ;)


Ingen himmel är så blå som min ♥


Lyckades få skoskav på båda mina hälar.. Men efter att ha fått ett muminplåster och ett plåster med Blixten McQueen så kändes allt mycket bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0