Bra helg, dåligt slut

Sitter här och överväger en sak, om jag ska ta mig in till akuten nu ikväll eller om jag ska vänta tills imorgon och se om det är bättre och isåfall åka in då..
Ja nu undrar ni säkert vad jag har gjort? Klumpen Natti har varit i farten igen!
Trillade innan över en stol och slog i hela foten i världens fart. Kände bara hur smärtan blev större och större och jag kunde inte röra foten eller tårna. Mina tårar bara sprutade så mamma och pappa fick bära in mig på soffan där jag har legat ikväll. Min fot är avdomnad och jag kan inte stödja på den, gråter när jag rör den. Tror att jag har lyckats bryta en tå, eller benet ovanför. Ska rota fram kryckorna nu så jag kan gå med dom, usch varför nu? Denna helgen som har varit så bra och så ska det sluta såhär.. 
Värst av allt är att jag är så sjuuukt sugen på sätta på Panda da Panda i hörlurarna och powerwalka, men det kan jag inte för fotjäklen värker.. Ajajajaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0