Bilder från Liseberg

Jag, Erik, Simon och Emma åkte i en bil och Lotta och Filip körde i sin. Så för att underhålla varandra på vägen så mmsade vi fula bilder till varandra. Lotta började med denna.


Och fick tillbaka denna, ja vi är snygga. Får tårar i ögonen när jag tittar på oss


Emma och Lotta började med att sätta ribban högt när de vann varsin stjärnvinst


Men tack vara min lyckoamulett (Erik) så fick jag också min stjärnvinst!


Och det slutade inte där, nejnej. Några vinster till kammade jag hem!


Emma, Simon, jag och Erik i Lisebergsbanan! Man ser lite av Filips huvud 2 säten bakom oss där även Lotta satt. Åh vilken lycka med karuseller! Och vilken bra dag vi hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0