Alina Devecerski

Kan ju vara lite generös och slänga upp ett inlägg med musik. Såg att mitt inlägg med Panda da Panda blev uppskattat, många som lyssnade på dom.
Så nu tänkte jag lägga upp två låtar med en annan artist som jag tycker mycket om. Alina Devecerski, ni känner säkert igen hennes låt "Flytta på dig" som spelas sönder på radion. Men förutom flytta på dig så har Alina två låtar som jag känner lite extra för. Gillar dom för att dom har tempo (har bra att powerwalka till) och för hennes texter. Jag är en stark person och när jag vill känna mig extra stark så sätter jag på dessa två låtarna högt i högtalarna och är bäst i hela världen! ;)
Alina Devecerski - Jag svär

Alina Devecerski - Ikväll skiter jag i allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0