Äkta kärlek

När jag sov hos Erik i veckan så vaknade jag upp mitt i natten, visste inte alls vart jag var och trodde att jag var helt ensam. Men 2 sekunder senare vänder sig Erik om och håller om mig i sin varma famn, den känslan gick inte att beskriva. Älskar honom verkligen så mycket! Igår var det den 11/7, vi firade 4 år och 11 måndader. I augusti har vi alltså 5 år tillsammans, dom bästa åren i mitt liv. Tänk vad fort tiden går, och fortfarande är man som nykär!
Önskar verkligen att alla får känna den kärleken och värmen som jag har när jag är med min Erik, känna sig älskad och bäst på denna jord, verkligen bli lyft upp till skyarna! 
Svävar på rosa moln just nu, skulle kunna skriva en hel roman om mina känslor för världens bästa pojkvän!
Jag tror på ödet, vi är så starka tillsammans så inget kan skilja på oss, tillsammans kan vi klara allt ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0