Vart tog min röst vägen?

Tisdag idag, känns som torsdag eftersom jag redan är så otroligt trött!
Tar ut så himla mycket energi på jobbet, leker och har roligt som aldrig förr haha. Och att sjunga barnsånger när man är förkyld får sina följder, jag har tappat rösten! Ikväll har jag inte fått fram ljud utan det har bara kommit fram vissel ljud. Och min familj har haft väldigt roligt åt detta såklart haha. Hoppas rösten är tillbaka imorgon så inte barnen blir rädda för min mans röst!
Ligger just nu i sängen och försöker sova. Har sån frossa för jag har så otroligt ont på sidan av magen, började igår och har bara blivit värre. Ikväll kunde jag tillslut inte sträcka på mig, är lite orolig för det sitter nästan vid blindtarmen. Och jag som aldrig har opererats är livrädd för att jag ska behöva operera bort blindtarmen... Så nu ska jag tvinga mig till sömns och hoppas på att magen och rösten är bättre imorgon! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0