Storshopping!

Vilken bra dag detta har varit.
Var på jobbet till ca 3, Emma och jag hade inte så mycket att göra idag. Vi fixade mest med papper och pärmar. När man jobbar som förskollärare/barnskötare så är man inte bara det, då är man ett allt-i-allo, som idag var jag både barnskötare och kontors-kvinna haha.
Efter jobbet så hämtade mamma och Ida upp mig. Vi åkte ner till Center Syd och fyndade på Gina Tricots sista slutrea. Fy vad fina saker jag hittade!! Och billigt, inget kostade över 49, sjukt! 
Sen körde vi hem för att hämta upp Linus och sen körde vi till Malmö. Först åkte vi ut till ett ställe där man kan köpa billigt smink, så har handlat hem ett helt lager nu med mascaror, puder och fundation. Sjukt att allt blev samma pris som 2 fundation hade kostat.. Och när vi var färdiga så åkte vi till IKEA för att först äta där och sen så började jag shoppa till min avdelning. Åh så kul det var! En massa leksaker och söta mjukdjur. Ska bli så kul imorgon att få ställa allt till rätta.
Nu har jag precis duschat, sitter och väntar på att klockan ska bli 10 så jag kan se Jersey Shore, sen ska jag lägga mig. Vi hörs imorgon!
Haha måste lägga upp denna bilden på min lilla bebis. Han är lika glad för kamran på framsidan av min iPhone som jag är. Sitter och poserar och speglar sig i den. Gullis-Cola ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0