Som ett helt träningspass

Hann inte skriva igår.
Jobbade till halv 5 och när jag kom hem så åkte jag och Ida till Center Syd och gick där en runda. Kom hem med fina ljuslyktor och varsin "personlig" nyckelring eller vad man ska kalla det.
Idag har jag jobbat som vanligt, har träningsvärk i hela överkroppen! Det tar verkligen på krafterna att bära på mina små barn som är nyinskolade och ledsna när dom säger hejdå till sina föräldrar. Men som sagt, jobbar man på en förskola så är man ju allt i allo, så varför inte passa på att använda jobbet som ett träningspass då också? haha..
Ikväll har jag, mamma, pappa och Linus varit på IKEA. Började såklart rundan med att äta deras köttbullar, sen gick vi en runda. Kom hem med en hylla, stora prydnadsblommor och doftljus. Åh så fint det börjar bli på mitt rum! Får lägga in bild sen.
Nu ska jag lägga mig hade jag tänkt, tar verkligen på krafterna att skola in barn. Men fy vad roligt det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0