Ricin uppdatering

Till er som bara klickar er in på min blogg för att läsa om mina uppdateringar om ricinolja och fullständigt struntar i var jag gör på dagarna så ber jag om ursäkt att det inte blivit någon uppdatering på ett tag.. Men jag var jätte sjuk ett tag så då la jag ner ricinoljan ett tag.
Har alltså bara använt den 2 gånger (första gången 14 december, andra gången 18 december), men mitt hår växer trots det fortfarande som ogräs! Och jag pratade med Rebecca idag när vi var i stan, hon köpte ricinolja samtidigt som jag och har använt det 3 gånger, och jag ser en enorm skillnad på längden på hennes hår! Även hon sa att hennes hår växte som ogräs trots att hon också varit slarvig med att ha det 2-3 ggr/vecka.
Så nu har jag bestämt mig för att fortsätta med min mirkel-olja några gånger i veckan, så snart kommer mitt hår alltså vara nere vid fötterna? Håller er uppdaterade!
Ni kommer ihåg att jag beställde en stor flaska ricin för några veckor sen? Fick hem flaskan den 23/12. Stor skillnad på denna 500 ml flaska jämfört med Apotekets lilla fjuttiga 60 ml flaska.

Kommentarer
Postat av: johanna

Det går bra, har använt det kanske 5ggr och håret har blivit lenare och mjukare, och det känns som det blivit lite längre :D

2012-01-02 @ 23:09:17
URL: http://augustivind.blogg.se/
Postat av: mICHAELA

Vart beställde du 500mlflaskan? :)

2012-01-10 @ 19:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0