Mot Småland!

Då var jobbandet för denna torsdagen också över, känns som det är fredag idag eftersom att man är ledig imorgon, skönt!
Emma och jag har fixat och donat med det sista, ställt alla saker från IKEA på sina platser, nu behöver vi bara vaktmästarens hjälp med att skruva upp lite saker och sen är avdelningen färdig! Vilken skillnad det är på den nu och hur den var innan, vi kanske ska bli det nya teamet av Extreme home makeover? Haha.. 
På måndag är det alltså den stora dagen! Då kommer det 4 barn som vi ska inskola, det ska bli så kul!
Nu sitter jag och äter lite godis och försöker få en sockerkick till att orka packa färdigt. Familjen åker upp till Småland till mormor & morfar och kusinerna idag. Vi ska fira jul där uppe. Det enda som känns tufft är att sitta i bilen i 42 mil, och att inte få mysa med Erik denna helgen haha. Men vi kommer hem igen på söndag så det blir bara någon dag som vi är borta!
Har med mig en laptop så får se om jag orkar skriva något inlägg, ska försöka men lita inte fullt ut på det för jag vill hinna umgås med min släkt där uppe som jag nästan aldrig träffar. Men vi hörs när vi hörs!
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0