Krok-tår..

Innan jag och Erik blev tillsammans så satt vi alltid på msn och pratade och hade på webbkamror, kan nästan säga att vi satt där dygnet runt och pratade med varandra. Så vi såg ju allt vad vi gjorde, och redan då märkte Erik hur klumpig jag är. Satte i halsen i webbkamran (charmig jag är va?) och ramlade osv. Så då fick jag smeknamnet Klumpen utav honom, och det har hängt med mig ändå sen dess (detta var i början av 2008).
Många skrattar åt mina fötter, dom är inte snygga. Men jag har en talang, jag kan vinka med mina tår, räcka fuck you osv. Brukar använda dom till att plocka upp saker när jag inte orkar böja mig också haha. Riktiga krok tår har jag.. Och jag lyckas alltid skada dom!
I 9an slant jag med foten på cyklen, skon trillade av och mina tår flög in i hjulet som snurrade i full fart och jag bröt dom. Liksom vem lyckas med detta om inte jag? Ni ser bara på bilden här nedanför, det är från när vi satt på akuten, tårna var helt snea haha.
Idag har jag lyckats bryta dom igen tror jag, kanske inte är bruten men det är iallafall samma känsla i tån som den dagen när jag gick i 9an, kan inte gå på halva foten och det bara isar och bultar i tån.
Var ute i tvättstugan och skulle hämta något, trillade på en hink och sparkade in i ett skåp och sedan klämde jag tårna rejält mellan två hinkar som satt ihopa.. Ajajaj. Sen haltade jag ut gråtandes från tvättstugan och lyckas sparka in i dammsugaren med den "friska" foten, pappa såg allt ihopa så då kunde jag inte hålla mig för skratt... Ja som sagt, klumpen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0