Jag smälter

Hejsan!
Har inte hänt så mycket idag. Har jobbat, klippt mig och sen ikväll var mamma och jag på Center Syd. Handlade en tunika + present till farmor.
Skönt med torsdag idag! Snart fredag och då får jag träffa min kära lilla Erik. Imorgon ska vi till farmor och farfar för att farmor fyller år. Sen på lördag ska Erik och jag vara hos honom, så det blir en hel helg med massa mys.
Igår så "råkade" jag klicka mig in på Nelly.com och det är farligt. Jag är svag för klänningar som har u-ringad rygg, så gissa om jag föll pladask eller föll pladask för denna klänningen??? Hihi snart kommer den hem till mig, hoppas den är lika snygg på mig!

Kommentarer
Postat av: Emma

Så sjukt fin!!

2012-01-31 @ 14:50:25
URL: http://emandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0