Jag föll när jag såg dig?

Haha måste berätta.. Har kollat på Wipe Out vinter ikväll och sen gick jag upp på rummet för att skratta lite extra mycket med Erik som också såg på det. Och som alltid så blev jag på glatt humör när jag pratat med min plutt. När vi lagt på så skulle jag gå ner igen. Så jag börjar gå ner för trappan och helt plötsligt så trampar jag för långt ut, ramlar och landar på rumpan och guppar ner i världens fart på rumpan hela vägen ner från trappan.
Haha med både gråten i ögonen (för det gjorde så jäkla ont!) men ändå skratten i halsen så visste jag inte hur jag skulle reagera? Ramlade alltid ner från trappan när jag var liten men har inte gjort det på 1 000 år, *peppar peppar*. Men nu sitter jag här, men en röd slagen rumpa, ont i svanskotan, ont under fötterna och har ett stort skavsår i handen som jag fick när jag tvunget skulle försöka hålla mig fast i trappräcket? Varför släppte jag inte och surfade ner istället??
Men ni vet ju vad jag kallas, klumpen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0