Jag är lyckligt lottad

Är fortfarande kvar på sjukhuset, men jag skrivs ut om en halvtimme. Då ska jag ta bussen hem, snabbt in på Lödde Centrum och köpa lunch till Linus som är hemma, sen ska jag slänga i mig någon mat och åka iväg till jobbet.
Min fina Erik kom hit idag också. Han hade varit och köpt den största kanelbullen som fanns på Pressbyrån till mig. Så vi satt här i mitt rum och fikade och tittade lite på tv innan det var dags för honom att gå iväg och jobba igen. Längtar så tills imorgon så jag får träffa honom igen! Vi sågs ju inte på hela förra helgen eftersom jag var i Småland så det är nästan 2 veckor som vi varit utan varandra, nästan.. Och Erik är så himla lätt att börja sakna, saknar ju honom såfort vi sagt hejdå till varandra haha.
Nu hade jag tänkt läsa runt på lite bloggar, sen ska jag ta mitt pick & pack och lämna sjukhuset för denna gången, för idag var ju sista gången som jag var här på denna studien!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0