Hela dagen i pyjamasen

Idag har varit en riktig sjuke-dag, har gått runt i min pyjamas hela dagen. Så skönt! Har bara lämnat huset när jag skulle övningsköra en runda och när jag cyklade ut i snöstormen för att köpa fastlagsbullar till familjen, ja det har börjat snöa den 21 januari.. Men det lägger sig inte, blir bara slask.
Har även spelat wow på min gubbe, med min lillebror som coach. Han bara skrattar åt mig eftersom att det tydligen är dom lättaste sakerna som jag inte förstår ett piss av? Och inte vill Erik heller spela med mig eftersom att jag "bara är level 7" tycker dom är elaka mot mig...
Ikväll har jag och familjen tittat på gladiatorerna och sen på en film. En mysig lördag med familjen har det varit helt enkelt. Mår inte alls bra, min förkylning verkar inte vilja ge med sig så ska sova nu. Får se om jag orkar slänga in lite bilder här imorgon, tycker att bloggen har börjat bli tråkig på sista tiden, 0 inspiration.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0