Här kommer det ni har väntat på...

Till alla er som troget följer mina uppdateringar om ricinolja så kan jag nu berätta att jag var och klippte mig ikväll hos min frisör och frågade henne om vad hon hade hört om ricinolja. Konstigt nog hade hon aldrig hört talas om det vilket är konstigt eftersom det känns som om det blev slutet på 2011 trend?
Men vi pratade om det och när jag berättat hur kuren gick till så sa hon att visst så kunde det stämma. Iallafall så är det ju bra med olja till håret, och framför allt till hårsäckarna som får näring och massage blir ju bara som grädde på moset. Så ni som håller på med ricin kan fortsätta med det och märka magin i ricinoljan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0