Bra start på dagen?

Godmorgon på er! (Ni som är lediga och inte jobbar)
Jag sitter just nu på Centralen i Lund och väntar på min buss hem. Har varit på ungdomsmottagningen och fått nytt recept på p-piller. Alldeles för tidigt på morgonen att bli frågad en massa frågor där, jag var så trött och svarade fel på ingen mindre fråga än den om hur lång jag var: gick från 1,74 till att vara 1,64 lång haha.
Har precis köpt en kanelbulle och en pucko. Bredvid mig satte sig en gullig fågel som såg ut att frysa så jag gav han en bit av min bulle, inte bra gjort. Just i denna stunden har jag 9 fåglar till som kom flygande och också ville smaka. Haha...
Nu ska jag hem och hämta min lunch och sen åker jag till min avdelning och fortsätter ställa iordning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0