Bra början på dagen för att vara söndag

Hej på er!
Idag sov jag tills jag inte kunde sova längre, så skönt att slippa någon väckarklocka som ringde! Och så skönt det var att vakna upp och inte vara lika förkyld och täppt i näsan som igår. När jag sen satte mig och åt frukost så smsade Rebecca och frågade om vi skulle hitta på något. Så vi gick till Center Syd i snövädret, såg ut som 2 snögubbar när vi kom fram och blöta blev vi också när vi tinade inne på Center Syd haha.
Gick några varv, fick köpt det jag skulle köpa (vilket var anledningen till varför vi gick till Center Syd) och sen lyckas jag glömma påsarna inne i ett omklädningsrum. Haha smidigt? Tur att jag hann få tillbaka dom innan någon annan hittade dom. Fick även köpt världens finaste vårjacka, kändes lite sådär att köpa vårjacka när det snöade ute. Men har letat efter en sån modell och färg i 3 år nu, äntligen blev den min!
Och lönen kommer denna veckan så jag och Rebecca har redan bokat in en ny shopping-date som blir på Väla, lite roligare än Center Syd känner vi.
Nu ska jag dricka något varmt för min hals, fick så ont när jag var på Center Syd. Men det är inte konstigt, har ju bara legat hemma och varit sjuk i helgen så har inte pratat så mycket på hela helgen som jag gjorde med Rebecca idag haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0