Bra början, dåligt slut..

Hej på er!
Tisdag idag och jag har inte skrivit sedan i torsdags. Fy vilken bra helg jag har haft!
I fredags hämtade Erik Perik mig här hemma sen åkte vi, min familj, Mattias, Annika och deras Erik till farmor & farfar för att fira farmors födelsedag. Det blev en trevlig kväll med mycket skratt och självklart pinigs matcher mellan mig, Linus och Erik. (Denna gången gick det inte bra för mig, Erik och Linus gaddade ihopa sig och gav mig mycket skit så jag slängde raket i bordet och var inte med mer haha..) Sen sov Erik hos mig.
I lördags fick vi en mysig uppvakning, på något sätt lyckas kudden välta ner på sängbordet där ett 0,5 liters glas står fyllt med vatten. Jag vaknade av en smäll och hör Erik säga "shit Natti det var vattenglaset". Glaset trillar rakt ner på en eldosa som börjar spraka och blixtra och sen luktade det bränt i hela rummet. Så vi fick be mamma dra proppen klockan 8 på morgonen så vi kunde få bort eldosan utan att få några stötar. Jag var livrädd när Erik berättade för mig att om han står stilla och håller i eldosan så måste jag knuffa omkull han med all min kraft så strömen bryts från hans kropp, tar jag inte i tillräckligt kommer strömmen gå igenom min kropp också haha... Sen var vi tvungna att torka bort vatten från hela golvet så inte kunde vi somna om sen inte. På lördagsförmiddagen åkte vi en sväng till Center Syd innan vi åkte hem till Erik där vi hade en mysig lördagskväll och sov där till söndag.
I söndags när jag kom hem vid 1 så la jag mig i soffan med chokladglass och tittade på tv, därefter blev jag så illamående. Detta satt i under hela dagen och jag fick inte i mig någon mat alls på hela dagen. Låg tillsist i fosterställning vid halv 10 i söndags kväll för jag mådde så illa, och när jag lyfte mig från soffan fick jag springa in på toaletten, myspys.. Så har varit hemma från jobbet igår och idag, blir även hemma imorgon också. Dagens i-landsproblem är att jag tänker på mat, men får inte i mig något. Det enda jag kan få i mig är flytande saker, så har levt på blåbärssoppa dessa dagarna. Kommer ha gått ner 20 kg efter detta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0