Bilder från Småland

Lovade er bilder från förr förra helgen då jag var uppe hos mormor & morfar i småland. Men jag har nog lovat lite mer än vad jag kan hålla. För nu när jag la in bilderna från min mobil till min hårddisk så är där nästan inga bilder alls. 
Men jag håller vad jag lovar och lägger upp några utav dom bilderna som jag har ifrån smålands-helgen, blir ju lite roligt med några bilder här i bloggen också!
Den här vackra utsikten har man när man tittar ut mot mormor och morfars baksida. Åh så många minnen jag, mina syskon och mina kusiner har från denna trädgården och sjön!

Vi hittade många roliga appar på telefonen, bland annat CamWow som vi satt och skrattade så vi grät åt hur länge som helst haha

Linnea min kära kusin fick också vara med hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0