Att vara stark är att kunna se det positiva i det negativa

Hej på er!
Då var det söndag igen, jag har varit med min älskade pojkvän i helgen. Sov hos honom från fredag-lördag och sen åkte vi hem till mig. Låg och spelade på Eriks iPad innan vi åkte hem till farmor och farfar där även Mattias och Annika + deras Erik var. Vi åt god mat och hade det trevligt. Erik, jag och Linus gick sen ner i källaren och spelade oss trötta på pingis innan vi åkte hem. Värt att nämna att jag vann en omgång av kung i pingis, kan också vara snäll och nämna att Erik vann andra omgången.
Idag sov vi länge och sen satte älskling och jag igång första filmen av Jurasic Park, den var riktigt spännande. Har aldrig sett någon utav dom 3 filmerna så tanken är att vi ska se allihopa. Sen åkte Erik hem vid 5 tiden.
Linus och jag har spelat wow ikväll, både Erik och Linus gör det så jag gjorde också en gubbe, så nu är jag ännu mer attraktiv för Erik kanske haha. Eller det blir kanske minus när jag bara är level 4?
Har precis kommit hem, har varit ute och gått en lång runda med Rebecca. Är så skönt att vi bor 2 hus emellan varandra och jag är så glad att jag har henne, vi är så lika så vi förstår verkligen varandra!
Nu ska jag sova, hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0