Jag är lyckligt lottad

Chop chop tjena mittbena!
Allt bra? Jag mår bra men är nyvaken efter att ha somnat i soffan efter en låååång dag. Det var ju alla hjärtans dag igår och jag spenderade kvällen hemma hos min älskade Erik. Åt god mat och hade en super mysig kväll. Sen sov jag hos Erik. Imorse när klockan ringde ville man bara stänga av den och somna om i Eriks varma famn. Men nej, det var dags att jobba!
Jobbade hela dagen och sen hade vi på avdelningen planering. Emma räddade oss som gick och köpte godis och läsk så allt seriöst prat spårade ur totalt när sockerkicken kom haha, så då var det dags för Emma och mig att ta bussen hem.
Nu hade jag tänkt gå och lägga mig. Det är onsdag idag och jag bara längtar till helgen! Vill få träffa min kära Erik.
Jag älskar känslan av att titta på honom och knappt våga tro att han är min, han är ju för bra för att vara sann. Men ändå veta med hela mitt hjärta att han är bara min älskade pojkvän! ♥
Och med lite underbar kärlek säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0