Tröttnat..

Awe så söta ni är som går in varje dag och tittar om jag skrivit något. Jag har tröttnat på bloggen denna veckan.
Förra fredagen när jag sist skrev så var jag i skolan i ca 10 minuter, planeringen av arbetet tog inte längre tid. Sen gick jag med Nona och Malin och fikade i stan. Sov hos min älskling hela helgen och snön kom perfekt till 1 december! Vi gick upp tidigt både på lördagen och söndagen och åt frukost framför julkalendern, mysteriet på greveholm, myspys!
I veckan har jag haft fullt upp. Vi håller på med ett stort grupparbete just nu så är i skolan på eftermiddagarna efter att vi slutat. Vad har jag annars hittat på i veckan? Kört runt med bilen, älskar att ha körkort! Ida och jag åkte till IKEA och Emporia i veckan. Sen var jag barnvakt till lilla Alice igår. 
Just nu håller jag på att rensa och sortera lådan i mitt sminkbord, har slängt en hel påse med saker och snart är det färdigt! Sen ska jag köra iväg och hämta mamma som är ute och äter med jobbet idag. 
Imorgon är det fredaaaag!! Ska vara i skolan från 8-10 och sen åker jag hem till Erik. Jag, Erik och Tilda ska göra pepparkakshus, har blivit lite av en tradition för oss haha. På lördag åker jag och Erik till Väla för att köpa julklappar och sen sover han här. Och på söndag är det julbord! Som jag är taggad! Bästa helgen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0