Pictures

Har en massa bilder från december som jag inte haft tid att lägga upp. Det är ju sååå jobbigt att ta usb-sladden och koppla i den från mobilen till datorn och föra över bilderna? haha..
Ohhh vilken pudding! Haha helgen efter att jag och Erik var på Spa i Ystad så hade vi vårt eget spa hemma hos honom, saknade väl saltsjöbaden för mycket ;)
Bakade lussekatter, namnam
Ohhh en till pudding. Haha.. innan julbordet
Var på Emporia med familjen och åt på Jensen´s bøfhus, namnamnam
Köpte med oss gräddbullar från Gräddbullerian på Emporia. Jag äter som en bebis och hade grädde runt hela munnen så Ida var tvungen att fota mig..
Var i stan med Malin och tittade på musik hjälpen, älskar Gina, Kodjo och Jason/Timbuktu!
Myskväll med 2 favoriter, Erik och hallon sorbet ;)
Barnvakt till Vera & Melker, lekte frisör med Veras hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0