Lycklig som få

Jag har knappt orkat skriva i veckan, har skrivit en grupptenta tillsammans med tjejerna som vi äntligen är färdiga med och den ska lämnas in i januari, känns jätte bra! 
I torsdags sov jag hos min älskling. I fredags gick vi upp och såg julkalendern och sen tog jag Eriks bil och körde med Tilda in till hennes skola där jag agerade modell. Hon gjorde en håruppsättning och sminkade mig i 1800-talets tema, var jätte kul! Sen köpte vi med oss lunch hem och körde hem till Erik. Fick många blickar på stan när jag gick runt med knallröda läppar, sotade ögon och markerade kindben haha. På fredagkvällen åkte jag och Erik hem till mig och han har sovit här fram tills idag, söndag. 
Idag efter frukost och julkalendern så åkte vi till Väla för att köpa de sista julklapparna, är sååååå nyfiken på vad Erik har köpt haha. Fick sitta i bilen för han skulle fixa hemlisar och han vet hur nyfiken jag är så han nämner alltid det haha. Innan vi åkte hem så avslutade vi det hela med lunch på Ikea, namnam! 
Nu ska jag sova. Ska in och träffa tjejerna på skolan imorgon för att fixa med vår film, sen tar jag tåget ut till Emporia och går en runda med pappa. Hörs imorgon! 
Nämnde jag att jag älskar min Erik mer än vad ord man beskriva? Är så lycklig med honom!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0