Joy

 
Jag har inte haft tid eller ork att sätta mig framför datorn och blogga, och blogg.se appen har inte fungerat på bloggen så vi skyller på det.
I måndags var jag en snabb vända i skolan med tjejerna och sen tog jag tåget ut till Emporia för att kolla julklappar med pappa, som vi sen fortsatte att göra på kvällen fast på Center Syd. I tisdags så var det vår sista lektion innan jullovet, otroligt skönt! Och på kvällen var jag barnvakt till Vera och Melker.
Igår var tanken att jag och Louise skulle till Nova Lund men hon blev tyvärr sjuk så vi fick skjuta upp det. Och idag var tanken att jag skulle träffa min fina Sara men andra "ärenden" hindrade tyvärr mig till det, så vi fick också skjuta upp det haha. 
Nu sitter jag här och tittar på nyårsklänningar på Nelly, valet och kvalet om jag ska beställa eller ta en av mina 1000 andra klänningar? Får se om jag hittar "the one", annars sparar jag ju bara pengar.
Ska snart köra till Sturup och hämta upp pappa som landar från Stockholm. Sen får vi se vad som händer ikväll, ska kanske träffa min fina Rebecca som är hemma från USA nu över jul och nyår, woho!!
Haha måste visa mitt nya linne som jag fick hem i veckan, älskar det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0