Jordens undergång?

Ja imorgon är ju dagen som hela världen fruktar. Då det sägs att jorden ska gå under. Och jag kan inte göra annat än att skratta. Mayaindianderna kan ju inte vara så dumma och välja att jordens undergång ska ske 3 dagar innan julafton? Då har vi ju köpt alla julklappar i onödan.. Och då får vi inte se slutet på Mysteriet på Greveholm?!
Men vi får tänka positivt, går jorden under så gör det inget att jag inte har börjat träna än inför beach 13. Lite jobbigt bara för då hade jag kunnat köpt min Mini Cooper för mina sparpengar till Eriks och min flytt. Haha nä skämt osido..
Hur många gånger skulle jorden gått under egentligen? Senast iår sa en gubbe att det skulle hända. Så varför skulle det just hända imorgon? För att det finns en film om 2012? Nej trams..
Jag är sjukt sugen på att ta bort min facebook, händer inget kul längre. Och framför allt imorgon kommer vara den värsta dagen att ha facebook, tänk alla status uppdateringar innan "nu dööör vi!!!" och när jorden inte har gått under men skulle gjort det "wohooo, vi överlevde 2012!!". Likadant var det när 12/12-12 var, alla skrev det, blev tillsammans, förlovade sig, gjorde slut, ja you name it.. Nej jag tycker facebook har blivit för mycket. Man behöver inte prata med varandra längre, man kan bara säga "japp, jag såg det på facebook". Folk hinner inte bli tillsammans eller förlova sig innan man måste ändra sin relationsstatus på facebook, haha lite löjligt. Älskar denna bilden, såååå sann!:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0