12/12-12

Sista gången på hundra år som vi kan "fira" 3 likadana siffror i datumet, eller 99 om vi ska gå till 2111. Haha lite överskattat men coolt ändå. 
Var på mammas jobb igår med tjejerna för att vi spelade in en film till vårt skolarbete. 
Idag var jag först i skolan och när vi slutat vid 12 så gick jag och Malin in till stan. Stod en stund och tittade på musikhjälpen på Stortorget. Såg ju Gina, Kodjo och Jason (Timbuktu) förra året när jag och Erik var i Göteborg och det är mysigt att stå och titta på! Sen gick jag och Malin i butiker innan vi åt en lång lunch på Rose Garden. När vi sagt hejdå och jag precis skulle hoppa på min buss så smsade Malin att polisen hittat ett paket som se trodde var en bomb på tåget så hon kom inte hem. Så vi möttes upp igen och åkte ut till Entré och gick runt där. Köpte världens finaste blus som det verkligen var kärlek i första ögonkastet till. Får nästan lägga upp en bild. 
Har suttit och målat om mina naglar ikväll och varit på Center Syd med Ida. Stör mig på att jag glömde fota mina gamla naglar.. Ni får en bild på mina nya naglar imorgon istället! Nu ska jag sova, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0