This is how we do it

Dagarna går för fort. Skrev ju senast i torsdags och efter att jag publicerat inlägget så tog jag bussen in till Malmö för att träffa Lotta, eller jag sprang snarare till bussen. Tidsoptimist som jag är så hade jag sovit för länge så jag valde bort frukosten för att kunna sitta vid datorn och blogga istället. Och när jag väl skulle platta håret och sminka mig så blev det brått! Men jag hann. Det roliga var att Lotta hade gjort exakt samma så vi började dagen med att äta frukost klockan 2 på Subway haha bra där. Som vi skrattade när vi satt på Subway, min mobil började ringa och det var ett nummer som jag inte hade lagt in. Jag sa till Lotta innan jag svarade att jag hatar att svara när jag inte vet vem det är, sen svarade jag och han som ringer säger på en stockholmsk dialekt "Ja hejsan Nathalie! Detta är Eriks jobbetelefon". Erik pratade så fort så jag hörde inte att det var han och svarade bara "ja hejsan?" haha och sa sen "oojj jaha är det du" mina ansiktsutryck hade Lotta kul åt, Erik tyckte nog inte att det var lika kul att jag inte kände igen min egna pojkväns röst haha!
Sen fortsatte jag och Lotta dagen med en liten shopping på Burlöv Center. Sen åkte vi hem till Lotta och hämtade Nova (hennes hund) och åkte till Lottas farmor för att fika. Sen fortsatte vi vidare hem till mig där vi sov.
I fredags så började vi morgonen med att rasta Linus och Nova (haha), vi gick till skogen och matade grisarna och bambisarna. På eftermiddagen sa jag hejdå till Lotta och hoppade in i duschen, sen hämtade Erik upp mig och vi åkte hem till honom och sov där.
Igår åkte vi hem hit och sov här, har haft en mysig helg tillsammans (som vanligt) och planerat inför nästa lördag. För nästa lördag är ingen vanlig dag, det är den 11/8 vilket betyder min och Eriks 5-års dag! Helt sjukt vad fort tiden har gått, och fortfarande är man som nykär! ♥
En gammal bild på oss 2, haha så små och söta vi var

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0