Roadtrips

Hej på er! Jag har haft mycket och göra och därför inte hunnit blogga. Har varit ute på olika roadtrips och haft riktigt kul! 
I måndags åkte jag hem till min Erik på kvällen och sov där eftersom på tisdagen så skulle vi upp tidigt för att åka över till Danmark med Eriks familj. Shopping och lunch vid Nyhavn stod på schemat. Och nog hittade jag fina saker allt, är riktigt nöjd! Det är så kul att shoppa i Danmark för där finns andra saker som inte så många har här hemma. Dagen avslutades med att jag och Erik gick in i en Louis Vuitton butik. Jag har alltid drömt om att äga en sån väska och ska göra det innan jag dör är det sagt. Åh gick runt och dreglade! Men det blev bara värre. För när jag blev avsläppt här hemma så skulle vi ha gäster. Och när jag berättade för frun som kom om Louis Vuitton väskorna så sa hon att dom hade varit i Italien nyligen och hon hade köpt en Prada väska. Då steg "vill ha"-faktorn (heter det så?) till max!! Haha måååste ha en Prada väska också ;)
Igår var jag också uppe tidigt. Jag och min familj åkte till Liseberg och hade en heldag där, riktigt kul! Fick skrika oss hesa då vi åkte AtmosFear 2 gånger och Balder 3 haha.
Jag har bilder från både Danmark och Liseberg så tänkte slänga in bilderna från Danmark här nere och så får Lisebergs bilderna komma i ett eget inlägg, perfekt!
Fina Nyhavn


Erik hittade Jelly Beans till oss. Och i Hellt Kitty påsen är där bara mina favoriter, perfekt! Nu ska vi frossa i Jelly Beans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0