Ready or not

Hejsan svejsan! 
Då var det söndag igen och helgen har bara sagt svisch och sen var den slut. Men en riktigt bra helg har jag iallafall haft!
I fredags var jag i Malmö och körde på körskolan. Sen när jag kom hem så städade jag huset innan jag började göra mig iordning. Sen åkte jag hem till Erik. Vi, Eriks familj och hans mormor & morfar körde vidare för att äta på Tegel (restaurangen där jag och Erik åt på vår 5-års dag). En jätte mysig kväll med otroligt god mat! När vi ätit färdigt så körde vi hem till Erik igen och tittade på haj-film och somnade sen vättskrämda haha.
Lördag förmiddag spenderade jag och Erik ute i solen för att tvätta både utsidan och insidan på Eriks nya bil. Han har fått en Audi, fullutrustad. Gissa om jag är avundsjuk?? Haha men det enda man kan säga är väl ändå skratta bäst som skratta sist. (Inget som har hänt mellan Erik och mig, så det är inget som är menat till Erik. Lite internt kan man väl säga)
När vi var färdiga så körde vi hem till mig och sen kom farmor, farfar, Mattias, Annika och deras lilla Erik. Vi firade Ida som hade fyllt 15.
Idag när Erik åkte hem så var jag ute och övningskörde en runda med mamma, sen åkte jag och Linus ner till Center Syd för att fixa lite. Hade 2 nya klockor som jag var tvungen att förminska.
Sen ikväll så har jag, Linus och Ida varit ute och åkt rullor. Ska komma igång med träningen nu, vill inte sluta som en tjockis så nu jäklar ska vi klara detta!
Nu hade jag tänkt lägga mig. Har min sista körlektion imorgon så det är nog bra om jag vilar ut mig så jag är vaken. Vi hörs imorgon!
Jag har kört på en guldlock stil hela helgen, lite variation från att ha platt hår

Var ute och rullade i mina snygga blommiga mjukis shorts haha, roligt att man riktigt ser hur koncentrerad jag är. På bilden som kommer efter denna så står jag nära kameran och skriker för jag höll på att trilla, ja balansen är på topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0