Hur ska denna veckan sluta?

Sitter här framför datorn och laddar upp inför denna veckan som kommer. Det är vecka 32 och denna veckan har jag och Lotta planerat länge, vi ska nämligen bli med häst haha!! Hur ska detta sluta??? Smala och snygga kommer vi iallafall bli, Lotta ska sova här från onsdag-fredag så vi ska börja och avsluta dagarna med att gå ut och gå powerwalk.
Och på tisdag ska jag även träffa ingen mindre än min fina Sara Walter! Vi har inte sets sen studenten förra året vilket är mer än ett år sedan, så nu har vi äntligen tagit tag i det. Ska bli så kul att äntligen få träffa henne.
Nu hade jag tänkt ta tag i att skicka lite mail och betala räkningar. Sen ska jag nog gå och lägga mig. Mår inte helt okej, börjar bli förkyld, nyser och har ont i halsen. Jobbigt..
Vi hörs imorgon!
Här är vår fina häst. Vi borde nästan starta en tävling här på bloggen där man kan gissa vem som först kommer att skada sig av mig och Lotta, eftersom vi båda är lika klumpiga så undrar jag varför vi har gett oss in på detta haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0