Hon vill vara du

Hej på er!
Har varit lite dålig uppdatering här men jag har faktiskt inte orkat starta datorn om jag ska vara helt ärlig.
I torsdags när jag skrev så åkte jag med familjen in till Malmö festivalen, fick äta min efterlängtade älskade langos och sen avslutade jag och Ida kvällen med att titta på halva "konserten" av underbara Timbuktu. Älskar hans musik, och när han spelade i torsdags så var det 2 killar som slogs mitt bland publiken så Jason (Timbuktu) stoppade musiken och sa till killarna "Hallå killar! Titta på mig! Sluta slåss nu, alla har rätt att vara här. Vi åker runt i hela Norden och det är sällan jag ser personer slåss i publiken, så jag vill inte se det i min egen stad!!" Så coolt, hela publiken jubblade.
I fredags var jag hemma med familjen och hade det mysigt. Och igår så åkte mamma och pappa iväg så jag och mina syskon lagade tacos och tittade på film.
Idag är det söndag men inte har jag söndagsångest för det! Ska in till Malmö snart för att träffa Lotta som precis kommit hem från Cypern. Sover där inatt så vi har ett helt dygn på oss att prata om allt som hänt, perfekt! 
Hörs imorgon!
Timbuktu ♥

Langos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0