Hemmafru

Idag har jag haft en välbehövlig dag för mig själv. Jag är en person som älskar att ha folk runt omkring mig och mår som bäst när mitt schema är fullbokat med en massa roliga saker, men ibland så behöver man bara vara för sig själv.
Idag när jag satt och tittade på Vakna med The Voice så blev jag så sjukt sugen på att baka, så jag gjorde det lätt för mig och slängde ihop en deg snabbt och gjorde chokladbollar. Nästan hela degen fick bli bollar förutom en liten del som jag åt direkt ur tallrik, namnamnam.
Att baka fick mig att komma på en rätt rolig sak som nog bara jag (klumpen trots allt..) kan lyckas med. Jag tror att jag gick andra året på gymnasiet och vi skulle baka till skolan och bjuda på i klassen. Jag var inte lika stort fan av att baka då som nu så jag gjorde chokladbollar. Och på morgonen när jag skulle iväg till skolan så hade jag bråttom så dum som jag är så slängde jag ner alla bollarna i en plastpåse och la ner i väskan mitt bland alla skolböcker. Haha... Kan ju berätta att det var mer deg är bollar när jag kom fram till skolan..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2012-08-23 @ 17:22:02
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0