Eric Saade??

Hej på er!
Jag är utslagen! När man inte har jobbat med barn på hela sommaren och gör det första gången idag men en så stor barngrupp så blir man trött! Men så kul det är! Barn ger verkligen tillbaka dubbelt upp känns det som. Idag frågade dom mig vem jag var kär i och vad min pojkvän hette, och när dom hörde namnet Erik så var någon snabb med att fråga "Eric Saade?", för dom hade stenkoll på att han och Molly Sandén gjort slut. Så jag skojade med dom och sa "ja Eric Saade tyckte att jag var mycket bättre än Molly så han valde mig istället", haha det gulliga var att dom trodde på det en stund. Men måste säga att jag föredrar min Erik än någon Eric Saade haha!
Nu ligger jag i sängen, har en massa att blogga om men har inte haft tid idag. Men imorgon är jag hemma så hade tänkt gå upp i tid och få saker gjort, som att städa lite och plugga teori (woho vad kul..). Och på kvällen ska jag till Malmö Festivalen med familjen, och äta langos såklart.
Men vi hörs under dagen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0