5 underbara år

Tänk att jag och Erik firar 5 år tillsammans idag, vad fort tiden har gått! Kommer fortfarande ihåg tiden innan vi blev tillsammans, då vi var två små 14-åringar som satt och hade webbcam med varandra på MSN haha.
Jag är verkligen världens lyckligaste med Erik! Kärleken vi har är speciell, och otroligt stark! Ingen kan skilja oss åt.
Erik är verkligen världens bästa pojkvän! (ni som säger något annat kan bara vara tysta, era pojkvänner/flickvänner får komma på 2a plats ;)
Nu har det gått 5 år och många fler ska det bli! För utan min andra halva så kan jag ju inte fungera.
Kärleken vi har är underbar, önskar att alla fick känna på den! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0