3-2

Idag är ingen vanlig dag för idag är det min kära systers födelsedag, hurra hurra hurra! Grattis Ida!
Så dagen började såklart med att gå upp och sjunga för Ida och ge henne paket och frukost på sängen. Sen vilade jag lite till innan Lotta kom och skulle hämta sitt armband. Hon och Filip var på väg upp till Nelly.com outlet, gissa om jag var avundsjuk att jag inte kunde följa med!
Jag har kört på körskola idag också, och han försöker lura mig hela tiden bara för att jag skulle hålla ögonen öppa själv på vad vägskyltarna visade. Jag har knappt kört i stan (man kan inte jämföra Löddes trafik med stan i Malmö haha), och att köra mitt i rusningen när man aldrig har gjort det förr är inte lätt! Men det börjar gå framåt.
När jag skulle ta bussen hem så hade AC:n gått sönder.. Var 50 grader på bussen, tur att jag hann köpte en Cola innan så jag kunde dricka något. Svetten rann från alla, en del på bussen luktade inte gott kan jag säga, mysigt haha!
Nu ikväll har vi ätit gott. Jag sitter och tittar igenom bilderna som Ida tog igår, kanske ska lägga upp några? Får bli i ett inlägg här efter! Först ska jag borsta tänderna och ta bort sminket. Såg att jag bara lagt upp del 1 av Turkiet bilderna också??? Dåligt! Får bli lite fler bilder hädanefter tycker jag! 
Hörs snart!
Eftersom min kära syster fyller moppe idag (15 år) så får jag ju hedra henne med att vara med på en bild här i bloggen, varesig hon vill eller inte. Från julafton 2009 när vi var tomte och tomtenisse, haha söta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0