Too Faced: Romantic eye

Här är mitt senaste inköp inom "smink & skönhet" eller vad man ska kalla det.. 
Beställde hem denna paletten från Eleven.se, från märket Too Faced. Jag fullkomligt älskar den!! Ögonskuggorna går inte att jämföra med några andra, funkar lika bra med eller utan primer! Och ett stort plus är ju att man får med 3 bilder om olika skuggningar där det står steg-för-steg, så man kan lägga en skuggning även om man inte är världens bästa på att sminka sig..
Det finns flera olika paletter från Too Faced och jag är sugen på att köpa fler! Men romantic eye passar mig perfekt! Inte nog med att jag är kär, nu går man runt och har romatic eyes och får lite mer "sexiga" ögon, perfa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0