Storhandling

Lördag! Äntlingen. Idag har Erik och jag en myskväll med mat planerad. Imorse var jag nere en sväng på Center Syd för att köpa en blus som jag kollat på i 100 år, träffade även Rebecca där. Det var öven 100 år sen vi träffades och det suger, vi båda har mycket att göra just nu och på fredag flyttar hon till Umeå... Varför? Jag tycker vi har det så bra nu med 2 hus imellan varandra och inte ens 30 sekunders gångväg.. Menmen, vi börjar bli äldre och alla har olika planer på livet. Vi har iallafall planerat in en sista träff nu i veckan innan hon åker :(
Sen gick jag in på Maxi för att handla en massa mat och gott tills ikväll, och jag kan säga att det var inte världens lättaste att köra hem med allt på moppen (det regnade idag så jag var för lat för att cykla haha..)
Har precis duschat, sminkat mig och plattat håret. Har "piffat" upp mig lite extra idag, har använt min nya ögonskuggspalett och skuggat ögonen. Så känner mig extra snygg nu, kanske ska ut ikväll istället haha? Har suttit och lekt i instagram nu i brist på annat. 
Nä nu ska jag gå och klä på mig något, kan inte springa runt i underkläder när Erik kommer ju.
Ha en super bra lördag!!
Nu när jag sitter och kollar igenom bilderna så är mitt ena öga större än det andra på alla bilder? Varför liksom? Jag ser inte ut som Quasimodo annars??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0