Jobbig natt

Hela natten så har jag drömt en massa drömmar. Började med att drömma "mardrömmar" om Turkiet. Vi flög dit, och vi kommer flyga tidigt tidigt på morgonen så i drömmen så la vi oss direkt på stranden med väskorna eftersom man inte fick lägga in dom på hotellet. Helt plötsligt snodde någon väskorna där vi hade exakt allt, så vi gick till hotellet och bad dom hjälpa oss. Då blev vi skickade till ett hotellrum där vi skulle vänta och där vi blev inlåsta resten av veckan. Helt plötsligt var vi hemma igen och ingen av oss hade fått någon solbränna och var ledsna haha. Vaknade helt nervös. Och i slutet av natten har jag även blivit storasyster på nytt. En lillasyster blev det. Sen har jag vaknat 1 000 000 gånger för att jag frysit ihjäl. Jag är en isbit när jag lägger mig, därför är det så mysigt att sova med Erik för då har man en varm famn att lägga sig i. Men när jag är själv så sover jag med 1 filt, ett tjockt duntäcke + ett täcke till + tjocka strumpor. Och inatt har jag vaknat av att jag fryser för att jag sparkar av mig alla täcken när jag sover, blev lite arg på mig själv tillslut haha..
Idag har Johan på jobb varit ledig så Mathias, vår vikarie har varit hos mig och Emma. Dom har fått höra mig klaga över hur godis-sugen jag varit hela morgonen. När Mathias gick på rast så får jag en bild skickat till min mobil, en bild på en massa godis där han skrev att vår chef hade kommit med gotte-saker. Jag sa till Emma att jag bara måååste ta några bitar. Så jag springer ut till personalrummet, och trallar in och säger "Hej!! Jag ska äta godis!" helt lycklig, men där fanns inget godis.. Bilden var från Google för att jävlas med mig. Haha som vi skrattade åt det.
Nu har jag precis varit ute och powerwalkat. En lååång runda, när jag har musik i öronen så kan jag gå hur långt som helst, underbart dessutom när solen fortfarande är uppe halv 8-8 och det luktar blommor överallt. Innan idag var vi på Center Syd, UR & Penn har öppnat på Center Syd och jag är överlycklig!!
Nu ska jag spela Sims tänkte jag, är helt insnöad på det. Slänger upp en bild från sist jag spelade Sims. Linus bad typ på sina bara knän att få göra en "missbildad hund" som han kallar det, såhär söt blev den. Dumbo:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0