Har alla det såhär?

Har nu sprungit runt i 30 minuter och testat kläder inför Valborg imorgon. Som jag skrev innan så ska jag ju sova hos min älskling på kvällen och måste packa nu ikväll eftersom jag jobbar hela dagen imorgon. Ida hjälpte mig till en början men blev tillslut trött och gick och la sig, haha det hade jag också gjort om jag var hon. Vad är det här med att varje gång man ska iväg så har man verkligen inga kläder över huvud taget! Man testar inprincip allt men inget är bra.. Och sen när man ska städa sin garderob (som jag skulle gjort idag men som inte blev av..) så önskar man att man hade ungefär 1000 plagg mindre? Haha känner någon igen sig eller är det bara jag som har detta problemet? Tror dom flesta tjejerna har det, och våra kära pojkvännen bara skrattar åt oss för dom ser en full garderob med massor av kläder när man säger "åhhhhh jag har inga kläder!!!!" lite panikslaget 3 sekunder innan man ska iväg haha..
Det slutade iallafall med att det ligger ca 6 ombyten, om inte mer på min stol. Så när jag sminkat mig inför kvällen får jag se vad det blir, alltid svårt att testa kläder ofixad. Eller så får jag ta med alla 6 ombyten och göra som programledarna på melodifestivalen, byta kläder mellan låtarna? Yes problemet löst!!!
Haha godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0