En bra påskhelg!

Hej på er!
Har ni haft en bra påskhelg? Jag har!
I torsdags åkte jag och Erik in till Lund. Vi satte oss på en restaurang och åt god mat och pratade. Sen gick vi vidare till SF för att titta på American Pie: the reunion. Den var riktigt bra! Man fick sig en hel del skratt! Och ännu mer skratt blev det när jag, klumpen, mitt i bio mörkret råkade spilla ut alla popcorn på golvet haha.. Halv 12 var jag och Erik hemma igen hos mig och somnade sött. I fredags var jag hos min frisör och fixade håret. Jag tyckte att det var alldeles för blont så hon fixade det och nu är det mycket bättre! Nu kan jag kolla mig i spegeln igen och känna mig snygg utan att chockeras av håret haha.
I lördags gick jag upp tidigt och sen åkte jag med Frida till Väla. Det var så kul att träffa henne igen, hon går ju i skolan uppe i Småland så vi ses inte så ofta. När jag kom hem igen hann jag knappt komma innanför dörren innan Erik kom. Då åkte vi till farmor och farfar med familjen och åt påskmat. Sen slutade kvällen som vanligt med att jag, Erik och Linus spelade pingis i farmor och farfars källare tills vi var genom svettiga. Igår, söndag gick jag och Erik upp tidigt för att göra oss iordning. Sen satte vi oss i bilen för att köra iväg och möta Eriks familj, mormor, morfar och farmor. Sen körde vi med 3 bilar på ett led ner till Österlen för att gå på konstrunda och avsluta allt på kiviks musteri. På kvällen sov jag hos Erik. Och idag har samma "gäng" varit hos Eriks farmor och ätit påskmat. Har haft en riktigt mysig och bra helg!
Nu tänkte jag hoppa in i duschen. Är frusen och känner mig inte helt på topp så tänkte värma mig innan jag lägger mig. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0